FAQ - Ofte stilte spørsmål

FAQ - Ofte stilte spørsmål

Spørsmål om signalkvalitet:
God dag.
Jeg vil gjerne kjøpe denne kabelen, men jeg er i tvil. Er det nok å bruke Oculus Rift-appen på Oculus Quest-beskyttelsesbrillene, eller trenger man en kabel med en forsterker? Jeg la merke til at et sett selges på Amazon. Jeg vet bare ikke om det hovedsakelig handler om å forlenge kabelen eller å forsterke signalet.

Hvis denne kabelen kan fungere alene, har du testet hvordan lengden på 3m / 5m påvirker signalstyrken?
På forhånd takk for svaret.

Hilsen
Luke P.

Svaret vårt:
Hei,
Veldig gode spørsmål. Noen er litt i tvil, men funksjonsmessig er kabelen likestilt med, eller bedre, enn den originale kabelen. Det er selvsagt viktig at hovedkortet leverer nok strøm gjennom kabelen. I 1–2 % av tilfellene vil man kunne oppleve små problemer, og da kobler man bare kabelen til en aktiv HUB, så er det i orden.

Kablene du snakker om selges også med en ny kabel som regenererer signalet. Da kan denne kabelen forlenges samtidig som den gir et bedre signal. I fremtiden vil vi ha kabler opp til 8 meter lange med et forsterket og forbedret signal med brikken allerede i kabelen, disse er fortsatt under produksjon.

Vi anbefaler kabelen vår på det sterkeste. Ved problemer tilbyr vi også gratis retur. Vi her for å hjelpe, og vi er overbevist om at den vil fungere 100 % som beregnet. I tilfelle hovedkortet ikke leverer strøm, kan du alltid kjøpe en aktiv HUB.

5m-kabelen vår gir de samme resultatene som en 3m-kabel, så begrensningen er ikke kablene, men maskinvaren.

Beste hilsener,
Vortex Virtual Reality